Millisest toidust saame antioksüdante?
Mai Maser
Kodutohter
Aprikoosis leidub beetakaroteeni. | Shutterstock

Kõige tähtsamad antioksüdandid on A-, C- ja E-vitamiin, ka mineraalained seleen ja tsink, samuti taimsed toitained, eelkõige karotenoidid ja flavonoidid. Antioksüdante saame toiduga, kusjuures need tugevdavad vastastikku üksteist.

Kõik ereda värviga söödavad viljad sisaldavad kasulikke antioksüdante, milleks on taimsed toitained fütonutriendid. Need annavad taimedele värvi ja maitse ning moodustavad taime immuunsussüsteemi.

Edasi lugemiseks

Kodus.ee tellimus annab ligipääsu kogu kodus.ee veebilehe tasulisele sisule, sh sinna valitud ajakirjade Kodutohter, Tehnikamaailm, Kodu & Aed, Minu Aed, Jõulud, Diivan, TM Kodu & Ehitus lugudele ning muudele Ühinenud Ajakirjade väljaannete materjalidele ning kodus.ee lisalugudele.
Veebilehe sisu on paberväljaannetest eraldiseisev ning kehtiv paberväljaande tellimus ei anna ligipääsu kodus.ee lehele. Paberväljaande saab tellida veebilehelt ajakirjad.ee, kodus.ee tellimuse vormistamiseks vajuta nupule "Kodus.ee tellimus".

Sarnased artiklid